اگر به دنبال لیست قیمت ضایعات موکت کارخانه یزد هستید. مجموعه زرگل بافت در حال حاضر تامین کننده انواع موکت های ضایعاتی در کیفیت

قیمت ضایعات موکت کارخانه یزد

اگر به دنبال لیست قیمت ضایعات موکت کارخانه یزد هستید. مجموعه زرگل بافت در حال حاضر تامین کننده انواع موکت های ضایعاتی در کیفیت و قیمت های متنوع می باشد. برای تهیه موکت ضایعاتی ارزان قیمت با ما تماس بگیرید.

قیمت ضایعات موکت کارخانه یزد

قیمت فروش موکت های ضایعاتی کارخانه توسط خودشان قیمت گذاری می شوند. و هر شرکتی با توجه به قیمت موکت های استانداردی که به بازار عرضه می کند. موکت های ضایعاتی را قیمت گذاری می کند. این نوع موکت ها چون اضافی موکت های استاندارد هستند. به همین جهت قیمت ناچیزی دارند.

مشتری یک تریلی از موکت های ضایعاتی لبه 5سانتی خریداری کرده بود. چیزی حدود 15 میلیون قیمت موکت ها شده بود . در صورتی که هزینه کرایه حدود 20میلیون شد. به همین جهت این نوع موکت ها ارزان قیمت هستند. و خریدارانی که اصولی از این نوع موکت ها استفاده می کنند. سود خوبی عاید آن ها می شود.

اگر به دنبال لیست قیمت ضایعات موکت کارخانه یزد هستید. مجموعه زرگل بافت در حال حاضر تامین کننده انواع موکت های ضایعاتی در کیفیت

موکت های ضایعاتی انواع مختلفی دارند. به عنوان مثال یک نوع از موکت ها به موکت های الوان معروف می باشند. که طرح و رنگ جالبی ندارند. ولی کیفین بافت آن ها با موکت های استاندارد هیچ فرقی نمی کند. این نوع موکت ها نصف قیمت موکت هی درجه1 هستند. و کاربرد زیادی در زیر فرش و .. دارند.

لیست قیمت عمده ضایعات موکت

قیمت عمده موکت ها به حجم سفارش مشتریان بستگی دارد. فروش مجموعه ما به صورت کامیونی و در حجم بالا می باشد. برای اطلاع از نرخ عمده موکت های ضایعاتی و خرید و فروش این نوع موکت ها با مجموعه در تماس باشید.

برای مشاهده ی کیفیت و طرح های موکت ضایعاتی و مدل های آن ها در مجموعه ما و ارتباط با کارشناس فروش مجموعه و گرفتن لیست قیمت با ما تماس بگیرید.

بازرگانی عابدین زاده یزد

09140908784

09137325660

www.milladtrade@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 8 =

تماس بگیریدمشاوره بگیرید
09137325660