طرح پرفروش کاورفرش شرکت

طرح پرفروش کاورفرش شرکت

اگر به دنبال مدل و طرح پرفروش کاورفرش شرکت هستید. مجموعه زرگل بافت با توجه به بازار هدف و مشتریان زیادی که در سراسر کشور دارد. قادر است بهترین روفرشی ها در طرح و رنگ های شیکی را برای شما تامین نماید.

طرح پرفروش کاورفرش شرکت

روفرشی های شرکت شامل طرح و رنگ های متنوعی می شوند. و هر یک از روفرشی هایی که در شرکت تولید می شوند. کیفیت و قیمت مختص به خود را دارند. به عنوان مثال روفرشی کشدار یزد در حال حاضر جزو پرفروش ترین روفرشی ها می باشند. و از آن جایی که قیمت مناسب و کاربرد خوبی دارند. به همین جهت مشتریان زیادی خواهان آن ها می باشند.

روفرشی های کشدار یزد دور تا دور کشدوزی شده اند. و 2 کش به عنوان کش کمری در وسط آن ها قرار داده شده است. تا خوب بروی فرش ها فیکس شوند. اگر قصد خریدکاورفرش دارید. حتما از روفرشی کشدار دورو استفاده کنید. چون هر دوطرف مخملی هستند. و طرفی که بر روی فرش ها قرار می گیرند. به علت پرز هایی که دارند. بهتر جذب بافت فرش ها می شوند. و از سر خوردن آن ها جلوگیری می کنند.

طرح پرفروش کاورفرش شرکت

روفرشی هایی که طرحی پرفروش و خوش رنگ دارند. از جمله طرح های افشان و حوضچه دار در رنگ بندی های طوسی و سرمه ای می باشند. این نوع روفرشی ها بیش ترین بازخورد را از جانب خریداران دریافت می کنند.

مدل های پرفروش روفرشی کشدار

روفرشی های کشدار در طرح های متنوعی تولید می شوند. و نحوه ی سفارش آن ها به صورت سفارشی می باشد. به این صورت که مشتری طرح و رنگ مورد نظر خود را انتخاب می کند. و با بیعانه اولیه برای ما ارسال می کند. شرکت طبق نوبت تولید خود ، روفرشی ها را آماده و برای مشتریان می کند.

روفرشی های پرفروش کشدار در شرکت ما در طرح های متنوع موجود می باشند. و علاوه بر داخل کشور ، به اکثر کشور های اطراف ، روفرشی ها را در حجم زیاد صادرات می کنیم. برای اطلاع از قیمت و مشاهده ی طرح های آن ها می توانید با ما در تماس باشید.

بازرگانی عابدین زاده یزد

09140908784

09137325660

www.milladtrade@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + یک =

تماس بگیریدمشاوره بگیرید
09137325660