قیمت ارزان ترین روفرشی یزد

قیمت ارزان ترین روفرشی یزد

برای خرید و فروش انواع روفرشی و اطلاع از لیست قیمت ارزان ترین روفرشی یزد ، مجموعه زرگل بافت با توجه به سرمایه های اجتماعی و سابقه ی خوبی که در زمینه ی انواع روفرشی ها دارد. قادر است سفارش های شما را با قیمتی مناسب و شرایط پرداختی عالی برای شما تامین نماید.

قیمت ارزان ترین روفرشی یزد

بیش از 100 کارخانه تولیدی روفرشی در استان یزد قرار دارد. و هر نوع از روفرشی با هر طرح و رنگی که سفارش داشته باشید . در شهر یزد توسط بافندگی های روفرشی قابل تولید می باشد. ارزان ترین روفرشی مربوط به روفرشی های مخمل صادراتی 2رنگ و 3رنگ میباشد. این نوع روفرشی ها با توجه به اینکه نخ های مخمل رنگی که در آن ها به کار رفته است. به این تعداد می باشد. به همین جهت به این اسم معروف شده اند

روفرشی های مخمل در وزن های 4 تا 8 کیلو در سایز 12 متری قابل تولید می باشند.سفارش های صادراتی بیش تر در وزن های پایین و قیمت کم می باشند. به همین جهت اکثر تجار خارجی روفرشی هایی که وزن های 4 و 4.5 و 5 کیلو وزن دارند. را در حجم زیاد خریداری می کنند.

 

در داخل کشور چون جنس ضعیف زیاد خواهان ندارد. به همین جهت روفرشی هایی که 5.5 کیلو به بالا وزن دارند. فروش بیش تری را به خود اختصاص می دهند. این نوع روفرشی ها بافتی مخملی و ساده بافت دارند. و در رنگ بندی های شیکی مانند طوسی و سرمه ای و زرشکی و آبی و گردویی به بازار عرضه می شوند. در حال حاضر رنگهای طوسی و سرمه ای بیش از 80 درصد سفارش ها را تشکیل می دهند.

خرید و فروش ارزان ترین روفرشی بازار

بافت روفرشی های مخمل شل می باشد. و دلیل آن تراکم کم بافت آن ها می باشد. از آن جایی که این نوع روفرشی ها در دستگاه 2جاکارد تولید می شوند. و نخ ها با تراکم خوبی در کنار هم بافته نمی شوند. به همین جهت تراکم خوبی نمی گیرند. و به راحتی بر روی فرش ها سر می خورند.

فروش و خرید روفرشی های مخمل در مجموعه ما به صورت عمده و در حجم بالا انجام می گیرد. برای خرید مستقیم و مشاهده ی کیفیت و رنگ روفرشی ها با ما در ارتباط باشید. تا به اطلاعات بیش تری دسترسی داشته باشید.

میلاد عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.milladtrade@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 18 =

تماس بگیریدمشاوره بگیرید
09137325660