اگر به دنبال لیست قیمت ضایعات موکت کارخانه یزد هستید. مجموعه زرگل بافت در حال حاضر تامین کننده انواع موکت های ضایعاتی در کیفیت

کارخانه تولیدی موکت ضایعاتی انواع

اگر قصد خرید از کارخانه تولیدی موکت ضایعاتیکت های ضایعاتی درخ انواع را دارید . مجموعه زرگل بافت با سابقه و ارتباط موثری که دارد. در حال حاضر تولید کننده و تامین کننده بیش از 30 تن از موواستی خریداران گرامی در سراسر ایران می باشد.

کارخانه تولیدی موکت ضایعاتی انواع

تولید موکت های ضایعاتی کار خاصی ندارد. چون شرکت تولیدی برای اینکه سایز موکت های خود را استاندارد نماید. از لبه های اضافی موکت برش می دهد. و لبه هایی که برش داده می شوند. در عدل هایی قرار داده می شوند. و به صورت کیلویی یا تنی برای مشتریان محاسبه می شوند.

اگر قصد خرید موکت ضایعاتی برای بازیافت یا تولید پادری یا هر صنعت دیگری را دارید. باید موکت هایی خریداری نمایید. که هم در رنگ بندی های مخلوط باشند. و هم اینکه پشت آن ها از رزین خالص باشد. برای اینکه موکت های مناسب کارتان را خریداری نمایید. با مجموعه زرگل بافت تماس بگیرید. تا همکاران واحد فروش شما را راهنمایی کنند.

کارخانه تولیدی موکت ضایعاتی انواع

تولید موکت های ضایعاتی به حجم تولید کارخانه بستگی دارد. در صورتی که شرکت ماهیانه موکت ها را در حجم بالایی تولید نماید. در کنار آن موکت های لبه دار ضایعاتی . نیز تولید و برش . داده می شوند. ولی در صورتی که ظرفیت تولید کارخانه کاهش پیدا کند . تولید این نوع موکت ها نیز طول می کشد.

بارگیری موکت ضایعاتی برای مشتری

همین چند ماه پیش بود که بازار داخلی . و صادراتی خیلی . خراب شده بود. و ظرفیت تولید کارخانه . پایین آمده بود. و مشتریان زیادی سفارش های خود را ارسال کرده بودند. ولی با توجه به اینکه یهویی بازار خراب شد . و حجم تولید کم شد. به همین جهت زمان ارسال سفارش های مشتریان طولانی شد

جهت خرید مستقیم موکت های ضایعاتی از شرکت تولیدی زرگل بافت و اطلاع از لیست قیمت عمده انواع موکت های ضایعاتی شرکت و مشاهده ی طرح و رنگ بندی آن ها با ما تماس بگیرید.

بازرگانی عابدین زاده یزد

09140908784

09137325660

www.milladtrade@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 5 =

تماس بگیریدمشاوره بگیرید
09137325660