ضایعات موکت لبه دار ارزان

ضایعات موکت لبه دار ارزان

اگر قصد خرید و فروش انواع ضایعات موکت لبه دار ارزان را دارید. مجموعه زرگل بافت در حال حاضر موکت های ضایعاتی را در مدل و قیمت های متنوع و رقابتی به بازار عرضه می نماید. برای خرید عمده موکت ضایعاتی با ما همراه باشید.

ضایعات موکت لبه دار ارزان

موکت هایی که توسط دستگاه های نمد و سپس توسط دستگاه های دیجیتالی چاپ می شوند. برای اینکه در سایز های استاندارد 3در25متر رول پیچی شوند. کارخانه لبه های اضافی را برش می دهد. و به این لبه های اضافی . موکت ضایعاتی لبه 5سانتی گفته می شود. که شرکت برای اینکه از هزینه های سربار خود کم کند. آن ها را با قیمت های بسیار ناچیزی به فروش می رساند.

مشتریان زیادی با مجموعه ما تماس میگیرند. و خواستار حجم زیادی از این . نوع موکت ها می باشند. و شرکت طبق نوبت بارگیری را برای خریداران . عزیز انجام می دهد. و نحوه ی همکاری به این صورت می باشد. که ابتدا سفارش ثبت می شود. و بیعانه از جانب خریدار پرداخت می گردد. تا کامیون مربوطه توسط شرکت حمل و نقل به کارخانه ارسال شود. وقتی بارگیری تمام شد. روی باسکول مشتری باید براساس تناز موکت ها الباقی پرداختی خود را انجام دهد.

ضایعات موکت لبه دار ارزان

موکت های ضایعاتی لبه دار چون حجم زیادی دارند. از طریق دستگاه های پرس ، فشرده می شوند. و به صورت عدل های کوچک در می آیند که دور تا دور آن ها را با سیم های مفتولی محکم می کنیم. که از هم باز نشوند. و زمانی که داخل کامیون قرار میگیرند. فضای کمتری را اشغال کنند.

فروش ارزان ترین موکت ضایعاتی یزد

موکت های ضایعاتی قیمت بسیاز ارزانی دارند. و خریدارانی که ان ها را خریداری می کنند. برای تولید پادری موکتی و یا بازیافت آن ها استفاده می کنند. این سری یک مشتری با شرکت ارتباط گرفته بود. و قصد داشت برای تولید ماده ی خاصی ، این نوع موکت ها را بسوزاند. و از گرمای آن استفاده نماید.

جهت خرید و فروش موکتهای ضایعاتی در رنگ بندی و اطلاع از نرخ های جدید کارخانه در سال جدید با واحد فروش زرگل بافت یزد تماس بگیرید. تا در خصوص قیمت هایی که موکت های ضایعاتی در بازار ایران و خارج به فروش می رسند. به اطلاعات جامع تری دسترسی داشته باشید.

بازرگانی عابدین زاده یزد

09140908784

09137325660

www.milladtrade@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − هشت =

تماس بگیریدمشاوره بگیرید
09137325660